راهيابي دانش آموزان يزدي به تورنمنت رياضي مسكو

تيم سه نفردانش آموزان يزدي به تونمنت رياضي شهرها درمسكو راه يافت

به گزارش روابط عمومي اداره كل اموزش وپرورش استان وبه نقل از مدير خانه رياضيات يزد تيم سه نفردانش آموزان يزدي متشكل از آقايان طه داوری، سید شهاب‌الدین شفیعی و محمدرضا ناطقی به مرحله نهائي تونمنت رياضي شهرها درمسكو راه يافت .

محمد رضا انتظاري گفت مسابقه‌ی ریاضی بین‌المللی تورنمنت شهرها یک مسابقه‌ی حل مساله‌ی ریاضی برای دوره متوسطه است. که در دو سطح عادی و پیشرفته برگزار

می¬شود و در حال حاضر دانش‌آموزان بیش از یکصد شهر از کشورهای جهان در این مسابقه شرکت می‌نمایند و شهر یزد برای سومین بار در این مسابقه شرکت نموده است.

وي افزود این مسابقه در دو مرحله برگزار گردید که مرحله‌ی اول 306 دانش‌آموز دختر و پسر در قالب 102 تیم سه نفره شرکت داشتند ودرمرحله ي دوم سطح عادی با حضور 168 دانش‌آموز در قالب 56 تیم و سطح پیشرفته با حضور 171 دانش‌آموز در قالب 57 تیم ، اسفند سال 89 برگزارشد

انتظاري راهيابي تیم آقایان طه داوری، سید شهاب‌الدین شفیعی و محمدرضا ناطقی از دانش آموزان سوم متوسطه دبيرستان استعدادهاي درخشان شهيد صدوقي يزد را تبريك گفت وافزود اين تيم برای شرکت در مرحله نهایی این مسابقه ، مردادماه به مسکو اعزام مي شود.

وي خاطرنشان كردتیم اقایان محمدرضا صفی‌یاری، صدرا علیمی و سعید فروغی از دبيرستان استعدادهاي درخشان شهيد صدوقي يزد نيز به عنوان تیم شایسته این تورنمنت انتخاب شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا